Er tingene ikke bare blevet dårligere og dårligere på det seneste? Sådan tænker mange for tiden, og den er god nok. Microsoft er et af de værste eksempler. Jeg tænker… [Læs videre]
Retro computer og film
Er tingene ikke bare blevet dårligere og dårligere på det seneste? Sådan tænker mange for tiden, og den er god nok. Microsoft er et af de værste eksempler. Jeg tænker… [Læs videre]
I definitely don\'t sell or use any information. But here is the legally required banner :-)